Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek en de bijbehorende website bieden (toekomstige) leraren handvatten om:-kinderen de werkwijze te laten ervaren van natuurwetenschap en techniek en resultaten daarvan te leren kennen; -een onderzoekende en probleemoplossende houding te ontwikkelen;-leerlingen te leren pendelen tussen de werkelijkheid en hun denkbeelden, zodat inzicht in de natuurlijke en de door mensen gemaakte wereld zich verdiept;-aandacht en zorg voor natuur en milieu te ontwikkelen en bij te dragen aan duurzame ontwikkeling.De auteurs geven heldere antwoorden op vragen als: Hoe ontwerp je effectieve leerarrangementen bij Natuur & Techniek, zowel binnen als buiten de klas? Hoe stimuleer je daarbij de brede ontwikkeling van kinderen? En hoe kun je kinderen begeleiden bij onderzoekend/ontdekkend en ontwerpend leren? (Bron: uitgever)
milieueducatie --- natuureducatie --- Didactics of biology --- Didactics of social education --- Didactics of Kindergarten --- kleuterdidactiek --- lager onderwijs --- Didactics of primary education --- 471.43 --- 476.1 --- 476.5 --- Competenties --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Evaluatie --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Milieueducatie --- Natuurbeleving --- Natuureducatie --- Onderwijsstijlen --- Schooltuinen --- Technologische opvoeding --- Waarneming (activiteit) --- Zelfontdekkend leren --- Evaluatie ; basisonderwijs --- Natuurbeleving ; onderwijs --- Natuurkennis ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; algemeen --- Wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Natuurkennis --- Natuuronderwijs --- Didactiek --- Techniek --- Basisonderwijs --- 476.55 --- D062169.jpg --- Natuurkunde ; basisonderwijs ; didactiek --- Natuur- en milieueducatie --- Waarneming --- Ontdekdozen --- Ontdekhoeken --- Weer --- Didactische werkvormen --- Ontdekdoos --- Ontdekhoek --- Schooltuin --- Didactische werkvorm --- Onderwijsstijl
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|